TOSB Gelişim Zirvesi 2019


TOSB Gelişim Zirvesi Kayıt Formu

TOSB IK KOMİTESİ koordinatörlüğünde, 14 Kasım 2019 tarihinde 10:00-16:30 saatleri arasında TOSB Workinn Otel' de gerçekleşecek olan TOSB GELİŞİM Zirvesi’ne katılımınızı bekliyoruz. Kayıt olmak için aşağıdaki formu doldurunuz. Etkinlik hakkında daha fazla detay için tıklayınız.


TOSB Gelişim Zirvesi 2019 Yılı Oturumları


- Değişen Dünyada Değişmeyen Liderlik Özellikleri, Sedef Kabaş , Sedef Kabaş Danışmanlık
- “Değişken Koşullarda Ücret Yönetimi”, Ersin Yıldırım , Korn Ferry
- Yetenek Yönetiminin Geleceği, Gülcan Pamir ,
- Dirençli Şirketlerde Çeviklik, Harun Kilci , Harun Kilci Danışmanlık
- Şirketlerde Çalışan Mutluluğu Yaratmak, Selin Yetimoğlu , Fun Ofis
- Akıllı İnsanlar Neden Hata Yapar? | Zihniyet Değişikliği, Acar Baltaş ,
- Bu Tren Nereye Gidiyor? | Bireylerde Ve Kurumlarda Stratejinin Önemi, Dr. Hakan Tetik ,
- Kurumsal Akademilerin Bugünü Ve Geleceği, Saynur Önen ,
- Stratejik Kariyer Planlaması | 4 Kritik Soru, Hasan Tahsin Güngör ,
- Gelişimin Norm Hali İçin Akış Ve Oyunlaştırma, Ercan Altuğ Yılmaz & Arif Alataş , Eczacıbaşı Akademi Saha Sorumlusu / Gamfed Turkey Oyunlaştırma Gönüllüsü
- Küresel Trendlerin İş Dünyası Ve Lojistiğe Etkileri, Prof. Dr. A. Zafer Acar , Piri Reis Üniversitesi Rektör Yardımcısı
- Uygulamadan Gerçek Örneklerle Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Ve Gdpr Uyum Süreci, Ali Osman Özdilek , Jurcom Grc Servıces
- İnovasyonun Matematiği Ve Kurumda Yerleştirilmesi, Yekta Özözer , Sürekli Gelişim

Gelişim zirvesi kayıt başvuruları sona ermiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.

TOSB Gelişim Zirvesi 2019 Konuşmacıları


Sedef Kabaş
Eğitim/Akademisyen:Londra doğumlu Kabaş, 1992 yılında Boğaziçi Ü. Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden en yüksek derece ile mezun oldu. Kazandığı Fulbright bursu ile okuduğu Boston Üniversitesi’nde Televizyon Haberciliği üzerine yüksek lisansını tamamladı. Marmara Ü. Genel Gazetecilik Bölümü’nden ““Dünya ve Türk Basınında, Röportaj ve Söyleşi Geleneği”” üzerine yazdığı tezi ile 2006 yılında doktora derecesi aldı. İstanbul Akademi, Pera İstanbul, Bahçeşehir Ü., Kültür Ü., ve Kadir Has Ü.’ de “Medya İlişkileri”, “Diksiyon, Etkili Ses ve Beden Dili”, “Sunum Becerileri”, “Röportaj Teknikleri” ve “Etkili Haber Yazımı” üzerine (2001-2011) dersler verdi. Halen üniversitelerde “konuk konuşmacı” olarak seminerler veriyor.

TV Habercisi/Gazeteci:POWER FM radyosunun kurucu ekibinde yer aldı, haber bültenlerini hazırlayıp, sundu. 1995 yılında CNN International’ın Atlanta’daki haber merkezinde çalışan ilk Türk gazeteci oldu. Bu görevinde başta Ortadoğu, Avrupa ve Balkanlar olmak üzere dünyanın pek çok bölgesi ile ilgili haberler hazırladı. “Almanya’da Türk Döneri” haberi ile 1998 CNN World Report/ En İyi Ekonomi Haberi ödülünü kazandı. Türkiye’ye döndükten sonra Portreler/NTV, Dönence/ATV, Sesli Düşünenler/TV8, Haber Ötesi/SKYTürk, Medya Medya/TRT2 kanallarında siyaset, ekonomi, medya, akademi, sanat ve spor dünyasının önde gelen isimleri ile araştırmaya dayalı 1500den fazla röportaj gerçekleştirdi. Uzun yıllar “ekranların en iyi soru soran gazetecisi” kabul edilen Kabaş, pek çok ödüle layık görüldü. Siyasi gündeme dair yazdığı yazılar ve yaptığı konuşmalar ile ülkenin önde gelen “fikir liderleri” arasında yer alıyor.

Eğitmen/Koç/Danışman:2007 yılında Sedef Kabaş Eğitim, Koçluk ve Danışmanlık şirketini kurdu. İş dünyasının liderleri, üst düzey yöneticileri ve yabancı (expat) yöneticilerine iletişim koçluğu ve medya danışmanlığı yapmakta, Türkiye’nin önde gelen şirketlerine grup eğitimleri vermektedir. Uzmanlık alanları: Etkili Liderlik, Etkili İletişim, Topluluk Önünde Etkili Konuşma, Yaratıcı Sunumlar Hazırlama ve Aktarma, Medya İlişkileri, Etkileme ve İkna, Kişisel Marka ve İmaj Yönetimi, Kurumsal İletişim ve İtibar Yönetimi’dir.

Konuşmacı:Konferans ve seminerlerde “konuk konuşmacı” olarak iletişim, liderlik ve medya üzerine bilgi ve tecrübelerini paylaşmaktadır.

Master of Ceremony:Ulusal ve uluslararası pek çok basın toplantısı, konferans, kongre ve fuarlarda MC olarak görev almaktadır (Türkçe ve İngilizce).

Yazar:Sesli Düşünenler, Zamanı Dize Getirenler, İpek Dokulu Başarılar, Soru Sorma Sanatı, Hayatını Seçen Kadın ve Muazzam Muazzez adında 6 kitabı vardır.


Ersin Yıldırım
Müşteri Deneyimi
Ersin Yıldırım Hay Group'a Mayıs 2013'te Müşteri Yöneticisi olarak katıldı, şu anda Bilgi Hizmetleri bölümünde yönetici olarak görev yapmaktadır. Birçok farklı sektörün müşteri ilişkileri ve iş geliştirme süreçlerinin yönetiminden sorumlu olmasının yanı sıra ücret araştırmaları, çalışan bağlığı ve işe alım politikalarının gözden geçirilmesi yolu ile şirketlerin iş sonuçlarının geliştirilmesine yardımcı olur.

Uzmanlık Alanı
Ersin ulusal ve uluslarası şirketlerle çalışmaktadır ve birlikte çalıştığı şirketlerin Türkiye ve yurtdışı piyasasındaki ücret ve yan haklar uygulamaları ile ilgili birçok firmada detaylı projeleri gerçekleştirmiştir. Ersin aynı zamanda organizasyonların iş kararlarını almasına katkı sağlayacak farklı İnsan Kaynakları çözümleri konusunda da destek vermektedir. Hay Group'un İşe Alım, Liderlik/Çalışan Etkinliği, Toplam Ödül Yönetimi, Çalışan Bağlılığı gibi konularda sunduğu çözümler ile ilgili şirketlere danışmanlık vermektedir.

Eğitim ve İş Deneyimi
Ersin, 2011 yılında lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Fizik Bölümünde tamamlamıştır. Hay Group'a katılmadan önce, veri hizmetleri analisti olarak Towers Watson şirketinde İnsan Kaynakları profesyonellerine destek vermiştir.


Gülcan Pamir
Gülcan Pamir is an Senior Client Partner at Korn Ferry. Gulcan is specialized in reward strategies, leadership development and organizational effectiveness. She helps organizations by developing and implementing customized and integrated solutions aligning with business processes and strategy.

Delivering results for clients
Gulcan works with executives, leaders and HR professionals of a number of major Turkish and international clients. Her clients represent a wide range of industries, including: manufacturing, automotive, supply chain, energy, finance, retail, holdings and FMCG.

Expertise
Gulcan helps clients to design and build integrated solutions. Analyses and clarifies the needs, designs and integrates the models and processes ensuring that the HR strategies of the company are in line with its business processes and overall strategy. She also has a major concentration on leadership assessment and development.

Areas of expertise might include: strategy execution, job evaluation and measurement, workforce planning and sizing, executive search, employee engagement and culture, reward, leadership and talent, succession planning, mergers and acquisitions, coaching, facilitation, competency modeling, talent strategy, etc.

Academic and Professional background Gulcan has 19 years experiences in HR and consultancy area. Before joining KF, Gulcan worked in the energy and consulting sectors. She was the HR division manager of Aygaz. She was also responsible for integrating the main HR processes in Koç Energy Group and worked as an internal consultant in Koç Holding HR projects. In her last job, she worked as a consultant in an HR consultancy firm, İma Consulting. Gulcan has BS and MS degrees both in Industrial Engineering from İstanbul Technical University


Harun Kilci
1999 yılında Kara Harp Okulundan Sistem Mühendisi olarak mezun oldu, 2005 yılında işletme lisansını ve 2012 yılında İstanbul Üniversitesinde İnsan Kaynakları Yönetimi yüksek lisansını tamamladı. 2011-2015 yılları arasında Sabancı Üniversitesi’nde Liderlik Fakültesini tamamladı. Çalışma hayatı boyunca bir çok mesleki eğitim aldı. Ayrıca 6 Sigma Uzman Yeşil Kuşak ve REFA diploması sahibidir.

1999 yılında Başak Gıda A.Ş.’de Genel Müdür Asistanı olarak çalışma hayatına başladı. 2001 yılında Uğur Teneke Ambalaj ve Plastik Sanayi A.Ş’de personel müdürü, 2007 yılında Borusan Mannesmann Boru A.Ş.de Halkalı Fabrikası İnsan Kaynakları ve İdari İşler Bölüm Müdürü olarak çalışma hayatına devam etti. 2013 yılında Borusan Holding bünyesinde iç eğitmen seçilerek mevcut görevine paralel uzmanlık alanlarına yönelik eğitimler vermeye başladı.

Haziran 2014 da yaşadığı bir kazada aşil tendonunun kopması ile 2 ay yatağa mahkum, bir yıl koltuk değnekleri ile yaşamak zorunda kaldı. Bu süreç hayatı ve kendisini sorguladığı ve yaşam amacını keşfetmeye uğraştığı bir dönemin başlangıcı oldu. 2016 yılında kurumsal iş hayatından ayrılıp kendi şirketini kurdu.

Gelişimin en önemli adımının “Potansiyelin Keşfi” olduğunu düşünüyor. Kurumların ve bireylerin potansiyellerinin fark etmelerini sağlama ve kendilerine özel gelişim yöntemleri oluşturma konularında rehberlik ediyor. Potansiyelini keşfetmiş birey ya da kurumların performanslarının artırılması ve gelişimlerinin sağlanması için kişisel ve organizasyonel gelişim danışmanlığı ve mentorluğu yapıyor.

Kurumların potansiyellerine ancak “Güven” ortamı tesis edildiğinde yaklaşabilecekleri gerçeğine dayanarak “5T Yalın İnsan Yönetimi” marka tescilli yönetim modelini oluştudu. Kurumlara, tescilli markası 5T Yalın İnsan Yönetimi modeli kılavuzluğunda danışmanlık hizmeti veriyor.

Kurumun ihtiyaçları doğrultusunda kendilerine özel eğitim içerikleri tasarlayıp eğitimler veriyor. "Zamanını Yönet Hedefine Ulaş", "Takım Olmak ve Performansı Artırmak", "Değişim Yönetimi ve Cesareti", "Etkili Takım Çalışması", "Dönüşüm Seninle Başlar", "Yeni Nesil Liderlik" vermiş olduğu eğitimlerden bazılarıdır.

Kendini keşif yolculuğunda, insanların kendi kendilerine engeller koydukları için potansiyellerinden uzaklaştıklarını gördü. Başarılı olmaya başladıklarında bu engelleri kaldırmak ve potansiyellerini keşfetmek için cesaretleneceklerine inandı. Bu düşünce ile devam ettiği yolculuğunda 2018 Ekiminde yolu Mümin Sekman ile kesişti.

1.200.000 baskı yaparak türünde Türkiye rekoru kıran 'Her Şey Seninle Başlar' kitabının yazarı Mümin Sekman'dan eğitmenlik eğitimi adlı. Lisanslı bir HŞSB eğitmeni olarak, Türkiye'nin metrekaresine düşen başarılı insan sayısını artırmayı amaçlıyor.

Detaylı bilgi için; www.harunkilci.com


Selin Yetimoğlu
- Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji bölümü mezunu.
- Yurt içi ve yurt dışında farklı sektörlerde İnsan Kaynakları departmanında tecrübe sahibi.
- ICF akredite ACC Profesyonel Koç
- ICF (International Coaching Federation) üyesi, Koçluk Platformu Derneği (KPD) eski Yönetim Kurulu Üyesi.
- Bireyler için kariyer koçu; kurumlar için yönetici koçu.
- Değerlendirme Merkezi Uygulayıcısı.
- Sertifikalı Nefes Eğitmeni.
- Kahkaha Yogası Eğitmeni.
- Yoga Eğitmeni (RYT-200)
- FunOfis’in kurucu ortağı ve Mutluluk Danışmanı.
- Kendi ismini taşıyan blog sayfasında iş hayatına dair 500’den fazla yazı yayınladı.
- Çeşitli web siteleri, gazete ve dergilerde Kişisel Gelişim ve Kariyer alanlarındaki fikirlerine yer verilmektedir.
- Üniversitelerin ve özel kurumların düzenlediği kariyer günleri ile çeşitli etkinliklerde İş Bulma, Kariyer Gelişimi, İş Hayatında Mutluluk gibi konularda konuşma yapmaktadır. Harvard Business Review için her ay düzenli olarak yazmaktadır. Youtube’da “birada.” kanalında her hafta kişisel gelişim üzerine videolar yayınlamaktadır.


Acar Baltaş
Prof. Dr. Acar Baltaş, Türkiye’de geniş kitlelere, psikolojinin insan ihtiyaçları ve iş hayatının sorunları için bir çözüm olduğunu gösteren öncülerden biri oldu. Stres ve beden dili kavramlarını Prof. Dr. Zuhal Baltaş’la birlikte Türkiye’ye tanıttı. 1989 yılında yayınlanan “Üstün Başarı” kitabı öğrenmenin nöro-bilimsel temelleri ile öğrencilerin ihtiyaçları arasında köprü kuran ilk çalışma oldu.

Ortaöğrenimini Istanbul Erkek Lisesi’nde, yüksek öğrenimini Istanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü’nde tamamlayan Acar Baltaş, doktorasını Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nde Nöroloji Anabilim Dalı’nda yüksek beyin fonksiyonları konusunda yaptı, klinik nöro-fizyoloji alanında Tıp Bilimleri Doktoru ünvanını aldı ve 1986 yılında Uygulamalı Psikoloji Doçenti, 1996 yılında Profesör oldu. 1977-1997 yılları arasında Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Anabilim Dalı’nda çalıştı. Yurtiçinde ve dışında yayınlanmış 100’dan fazla bilimsel çalışması bulunan Baltaş, 1983 yılından bu yana, iletişim ve tıbbi psikoloji alanındaki bilgilerini iş hayatının ihtiyaçları ile bağdaştırarak seminerler verdi, uygulamalar yaptı. Bu seminer ve uygulamalarında liderliğin kültür ve cinsiyetle ilişkisine (Türk kültüründe yönetmek ve kadın liderliği), duyguların kararlar üzerindeki etkisine ve zihniyet değişikliğine odaklandı. Acar Baltaş, yasal yollarla toplam 600.000 adet satışı yapılmış; bazılarının 40. baskıyı aştığı Stres ve Başaçıkma Yolları, Bedenin Dili, Ekip Çalışması ve Liderlik, Üstün Başarı, Hayalini Yorganına Göre Uzat, İnsana ve İşe Değer Katan Yeni İK, Türk Kültüründe Yönetmek, Akılsız Duyguların Cezasını Kararlar Çeker ve Baltaş Grubu Yönetim El Kitapları’nın yazarıdır.

Baltaş, Türk kültürünün değer sisteminden çıkan dönüşüm programları ve ekip çalışması konusunda birçok kuruluşun uluslararası başarılarının hazırlayıcısı oldu. Türk A Milli Futbol Takımı’nın ve Galatasaray Futbol Takımı’nın psikolojik danışmanlığını yaptı, bu görevi Türk A Milli Futbol Takımı’yla sürdürdü. Türkiye Futbol Federasyonu bünyesinde antrenörlere yönelik, “genç sporcularda karakter gelişimi” ve “psikolojik performans danışmanlığı” programlarını yönetti. Ayrıca, 2009-2016 yılları arasında Harp Akademileri’nde kurmay subay adaylarına ve her rütbede terfi eden generallere kişilik ve liderlik eğitimleri verdi.

Acar Baltaş, Prof. Dr. Zuhal Baltaş’la kurucusu oldukları, iş hayatında gözlenebilir zihniyet değişikliği ve ölçülebilir iş sonuçları için kurum ve çalışan etkinliğini hedefleyen Baltaş Grubu’nu yönetmektedir.

Prof. Dr. Zuhal Baltaş ile evli ve iki çocuk babasıdır.


Dr. Hakan Tetik
Kural yıkıcı; Strateji, Müşteri ve Dönüşüm Uzmanı
1968 yılında Bursa’da doğdu. İlk ve orta eğitimini Almanya’da tamamladıktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Sonrasında Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölümünden Yüksek Lisans derecesi (MBA) ve 2008 yılında İşletme/pazarlama alanında Işık Üniversitesinde Doktora derecesini (PhD) aldı. Erken yaşlarda meslek hayatına plasiyer olarak sıcak satış ile başladı. İTÜ’de son sınıfta okurken profesyonel çalışma hayatına Penta Bilgisayar A.Ş. Kurucu ve Genel Müdür olarak başladı. Daha sonra çeşitli firmalarda Satış ve Pazarlama Müdürlüğü, İş Geliştirme Direktörlüğü, İş Çözümleri Direktörlüğü ve Genel Müdürlük gibi farklı görevlerde bulundu.

2004 yılında profesyonel iş hayatını sonlandırdı. O zamandan beri çeşitli şirketlerde kurucu ortak, yatırımcı veya yönetim kurulu üyesi olarak meslek hayatına devam ediyor.

Aynı zamanda dünyanın önde gelen şirketlerine strateji, pazarlama ve ürün yönetimi fonksiyonlarında yardımcı oluyor. Her işletmenin Strateji, Dönüşüm, Müşteri Deneyimi ve İnovasyon kültürlerine sahip olmasını gerektiğini düşündüğü için ağırlıklı olarak bu alanlarda eğitim, konuşma ve danışmanlık hizmetleri veriyor. İşletmelerin yönetim/icra kurullarında görev alarak farklılaşmalarına yardımcı olmaya çalışıyor.Türkçe, Almanca ve İngilizce dillerini aktif olarak konuşabilen Hakan Tetik, “Patron dilini” de oldukça aktif bir şekilde kullanabiliyor. İşletmelerin DNA’sında yer alması gereken kritik yeteneklerin; strateji, dönüşüm yeteneği, müşteri deneyimi ve inovasyon olduğunu savunan Hakan Tetik, strateji, unlearn, pazarlama ve ürün yönetimi konuların odaklanmış durumda ve bu konularda çalışmalarına devam ediyor.

Eğitim ve Konuşma Konuları
* STRATEJİ - Stratejik Düşünme & Stratejik Planlama
* STRATEJİK PAZARLAMA - Konumlanma & Pazar Stratejileri
* ÜRÜN YÖNETİMİ - ÜrGe & ArGe, İnovasyon
* DIŞ MÜŞTERİ - Müşteri Deneyimi & Taraftarlık
* İÇ MÜŞTERİ - Çalışan Deneyimi & Sadakat
* DEĞİŞİM - Değişim & Takımlar
* DÖNÜŞÜM - Dönüşüm & Liderlik
* UNLEARN - Bildiklerimizi Bırakmak
* İŞ MODELLERİ - Dijitalleşme & Yıkıcı İnovasyon
* TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME - Design Thinking


Saynur Önen
Saynur Önen, Eğitim ve Gelişim, Kariyer ve Yetenek Yönetimi, Performans Yönetimi ve Kurumsal Akademi alanlarında Türkiye’nin önemli şirketlerinde çalıştı.

Yıldız Holding’de İnsan Kaynakları Grup Direktörü olarak Holding ve şirketlerin insan kaynakları uygulamalarından sorumlu oldu, çok sayıda İnsan Kaynakları projesi ile süreçlerin yeniden yapılandırılmasını ve geliştirilmesini sağladı.

2015-2017 yılları arasında Türk Telekom Akademi ve Yetenek Yönetimi Direktörü olarak Gelişim Süreçleri, Yetenek, Yedekleme, Kariyer ve Performans sistemlerini yönetti ve 34.000 çalışana hizmet verdi. Türkiye’nin en büyük şirket birleşmesine kritik İK programlarıyla destek verdi. Görevi esnasında İç İletişim Direktörlüğünü de devralarak Çalışan Bağlılığı, İç İletişim İşveren Markası konularından sorumlu oldu.

2007-2015 yılları arasında Yapı Kredi Bankası ve iştiraklerinde tüm Eğitim ve Gelişim, Yetenek Yönetimi ve Performans gelişim süreçlerini yeniden yapılandırdı, Yapı Kredi Bankacılık Akademisi’ni kurdu ve 8 yıl Yapı Kredi Bankacılık Akademisi Direktörü olarak görev yaptı. Bankacılık Akademisi ile Türkiye’de ve Dünyada önemli referans akademilerden biri oldu ve uluslararası çapta 20 adet ödül kazandı. Önen, aynı zamanda Koç Holding ve UniCredit’in gelişim projelerinde yer aldı, yetenek havuzlarındaki yöneticilere koç olarak destek verdi.

Önen, önceki deneyimlerinde Turkcell Akademi, AXA Sigorta, ve Eczacıbaşı Holding’te farklı insan kaynakları sorumlulukları üstlendi.

Boğaziçi Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık bölümündeki eğitiminin ardından, yüksek lisansını Marmara Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi’nde Yetenek Yönetimi üzerine teziyle tamamladı, eş zamanlı İstanbul Psikodrama Enstitüsü’nden Psikodramadist olarak mezun oldu. Wiesbaden Academy of Psychotherapy Pozitif Psikoterapi temel lisansını aldı. Halen Gestalt Terapi eğitimine devam etmektedir.

Türkiye’nin kurumsal Eğitim ve Gelişim Derneği Tegep’in kurucu yönetim kurulunda yer alıp, 2013-2016 yılları arasında Başkan olarak görev yaptı. 2014 yılından bu yana Global Council of Corporate Universities Danışma Kurulu üyesidir. YenidenBiz Derneği, Mentorluk programında Mentordur.


Hasan Tahsin Güngör
Hasan Tahsin Güngör, İktisat-Maliye ve Müzik Aletleri Yapımcılığı alanlarındaki eğitimini tamamladıktan sonra kariyerine İç Denetçi olarak başladı.

Takiben İtalya ve Libya’da Itaco SpA firmasında İdari-Mali Müdür Yardımcılığı, Süzer Holding’de Mali Koordinatör Yardımcılığı ve Dış İşler Koordinatörlüğü görevlerinde bulundu. 1987-1995 yıllları arasında tekstil, dış ticaret ve dekoratif aydınlatma sektörlerinde faaliyet gösteren üç şirkette kurucu ortak oldu ve yönetti.

1996 yılından itibaren iki yıl boyunca serbest yönetim danışmanlığı faaliyetlerini yürüttü. 1998 yılından günümüze değin insan Kaynakları Danışmanlık hizmetini; kurucusu olduğu İş Kavramları Danışmanlık Hizmetleri Limited Şirketi çatısı altında ve TTI Success Insights Inc-USA'nın bir danışmanı olarak sunmaktadır. Yanısıra The Complete Leader-USA kuruluşunun fakülte üyesidir.

Birçok yönetici, girişimci ve farklı alanlardan kişilerle gerçekleştirdiği Mentörlük çalışmalarını değişim yönetimi ve inovasyon odaklı sürdürmektedir.

“Odyssey Danışılan Danışman Okulu” kurucusu olan Hasan Tahsin, bu okulda danışmanlar yetiştirmektedir.

Hasan Tahsin, danışmanlık görevine ilave olarak halen Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi’nde “İş Yaşamı” isimli dersinde, gençlere rehberlik yaparak onları iş hayatına hazırlamaktadır.


Ercan Altuğ Yılmaz
Ercan Altuğ Yılmaz, Yıldız Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra Netron, Bilgeadam ve Turkcell Akademi’de 10 yılı aşkın süre dijital eğitim teknolojileri üzerine çalıştı. Bu süreçte oyun tabanlı ve oyunlaştırılmış bir çok ödüllü eğitim projesini hayata geçirdi.

Ercan Altuğ Yılmaz halen Bahçeşehir Üniversitesi, Yeditepe Üniversitesi, Beykoz Üniversitesi ve ITUSEM, BAUSEM gibi kurumlarda Oyun Tasarımı ve Oyunlaştırma dersleri vermekte. Gamification Meetup ve Gamification Hackathon adlarıyla oyunlaştırma adına bir çok etkinlik düzenlemektedir. Aktif olarak girişim merkezleri Startershub, Workinton, KWORKS, Impact Hub, İTÜ Magnet gibi kuluçka merkezlerinde mentorluk yapmaktadır. Şu anda dijitalleşme, dijital eğitim ve iletişim sistemleri, yeni nesil motivasyon, oyun tasarımı, oyunlaştırma, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik gibi konularda eğitim ve seminerler verip, kurumlara danışmanlık yapmaktadır. Herkes için Oyunlaştırma ve İş’te Oyunlaştırma adında iki adet kitabı bulunmaktadır.

Dünyadan seçkin oyun tasarımcısı ve oyunlaştırma uzmanlarının yer aldığı GamFed Uluslararası Oyunlaştırma Federasyonu’nun Türkiye temsilcisidir. GWC16 Gamification World Congress Madrid, Gamification Europe Brighton UK, Gamicon New Orleans USA, Gamilearn Barcelona gibi 10’dan fazla ülkede oyunlaştırma konferanslarından davet alarak sunum yapan ilk ve tek Türk’tür.


Arif Alataş
Arif Alataş, 2007 yılında Afyon Kocatepe Üniversitesi Kimya bölümünden mezun olduktan sonra Abacı Kimya, Gemaş Genel Mühendislik, Kuzey Sağlık Kimya gibi konusunda öncü birçok şirkette Havuz Kimyasalları Sorumlusu, Üretim Müdürü, Bölge Müdürü gibi farklı görevlerde deneyim edinme fırsatı buldu. 2014 yılında Eczacıbaşı Profesyonel’ de Teknik Eğitim Sorumlusu olarak çalışmaya başladı. Bu süreçte 2017 yılında ‘çamaşırhane hijyeni’ üzerine yaptığı çalışma ve satışa verdiği katkıdan dolayı ‘Fark Yaratanlar’ ödülüne layık görüldü. Akademi Saha Sorumlusu olarak ev dışı tüketim sektöründe yer alan havuz, mutfak ve çamaşırhane hijyeni konusunda uzmanlıkları bulunmakta olup bu alanlarda hijyen eğitimi vermektedir. LinkedIn’ de hijyen ve temizlik üzerine makaleler yazmaktadır.

Eğitimlerinin daha etkin ve kalıcı olmasını sağlayabilmek için “Satışta Oyunlaştırma” konusuna ağırlık vermiştir. 2018 yılında katıldığı BAUSEM’ de “Eğitimde Oyunlaştırma” eğitimi ile GAMFED Turkey Temsilcisi Ercan Altuğ Yılmaz ile yolları kesişmiş olup “Gamification Meetup” ve “Gamification Hackathon” organizasyonlarında Oyunlaştırma Gönüllüsü olarak görev almıştır.


Prof. Dr. A. Zafer Acar
Kuleli Askeri Lisesi ve Kara Harp Okulu ile başlayan eğitim hayatına Gebze Teknik Üniversitesi’nde (GYTE) “İşletme” ve Beykent Üniversitesinde “Lojistik” alanında yüksek lisans çalışmaları ile devam etmiş, doktora derecesini ise GYTE ‘nden almıştır. 2008 yılında Albay rütbesiyle emekli olduktan sonra akademik hayata atılmıştır. Bilimsel çalışmalarını lojistik, tedarik zinciri yönetimi ile stratejik yönetim, yönetim ve organizasyon konuları üzerine yapmakta olup basılı üç adet kitabı, yerli ve yabancı dergilerde basılmış makaleler ile ulusal ve uluslararası konferansarda sunulmuş bildirilerden oluşan yüzün üzerine bilimsel eseri bulunmaktadır. Onuncu ve Onbirinci Kalkınma Planlarının lojistik hizmetler alanında ihtisas komisyonu üyeliğini de yapmıştır. Halen Piri Reis Üniversitesi Rektör Yardımcılığı ile Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık Bölüm Başkanlığı görevlerini yürütmektedir.


Ali Osman Özdilek
Eğitim :
- 2018 Özyeğin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Hukuku Doktora Programı
- 2016 Fribourg Üniversitesi Hukuk Fakültesi Uluslararası Sözleşmeler ve Tahkim Tezli Yüksek Lisansı (İsviçre)
- 1998 İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi
- 1994 Japan International Cooperation Agency (JICA) Projesi Tuzla Teknik Lisesi Bilgisayar Bölümü

İş Tecrübesi :
- Ocak 2019 : JURCOM GRC SERVICES B.V. (Kurucu), Müşterilerimize uluslararası regülasyonlarla ilgili uyum, denetim, risk değerlendirme ve eğitim hizmetleri ve uyum alanlarına özgü yazılımlar sunuyoruz.
- Eylül 2017 : Özyeğin Üniversitesi (Öğretim Üyesi), “ Hukuk Fakültesi’nde “Bilişim Hukuku” dersini ve Uygulamalı Bilimler Yüksek Okulunda ingilizce “Uluslararası Çalışma Hukuku” dersini veriyorum.”
- Nisan 2007 : Özdilek Hukuk Bürosu (Avukat/Büro Ortağı), (Müvekkillerime idare hukuku, şirketler hukuku, bilgi teknolojileri hukuku ve telekomünikasyon hukuku, sözleşmeler hukuku, icra ve iflas hukuku, milletlerarası tahkim, bireysel emeklilik ve sigorta hukuku, veri koruma hukuku alanlarında hukuki hizmetler sunuyorum.)
- Mart 2005 - Mayıs 2007 : Digital Platform İletişim Hizmetleri A.Ş. (Hukuk Müşaviri), (CEO ofisi içerisinde, İngilizce - Türkçe - Fransızca sözleşmelerin müzakere süreçlerinin yürütülmesi, sözleşmelerin kontrolü ve son hukuki onaylarının verilmesi ana sorumluluklarımdı. Bunların yanında Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Rekabet Kurumu, Telekomünikasyon Kurumu, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü gibi idari otoriteler ile ilişkileri yürütmek, şirketler hukuku, birleşme ve devralmalar, rekabet hukuku, telekomünikasyon hukuku, radyo ve televizyon hukuku, fikri ve sınai haklar hukuku ve vergi hukuku alanlarında CEO'ya ve yönetim kuruluna danışmanlık ve raporlama yapmak diğer sorumluluk alanlarım arasındaydı.)
- Eylül 2004 - Mart 2005 : NET Hukuk Bürosu (Bilişim Hukuku Danışmanı), (Hukuk bürosunun bilişim hukuku departmanının kurulmasında danışman olarak hizmet sundum.)
- Eylül 2003 - Eylül 2004 : Özdilek Hukuk Bürosu (Ortak), (Hukuk bürosunun ortağı olarak şirketler hukuku, iş hukuku, sözleşmeler hukuku, bilişim hukuku ve insan hakları hukuku alanlarında müvekkillerimize hukuki danışmanlık sundum.)

Kitaplar :
- “İnternet ve Hukuk”, Papatya Yayıncılık, 240 sayfa, Eylül 2002 ISBN No: 975 – 6797 – 32 – 0
- “A’dan Z’ye Uygulamalı Sözleşme Örnekleri”, 1. Baskı, Vedat Kitapçılık, 2578 sayfa, 3 cilt, Ekim 2004 ISBN No: 975 – 8875 – 06 – X
- “A’dan Z’ye Uygulamalı Sözleşme Örnekleri”, 2. Baskı, Vedat Kitapçılık, 3805 sayfa, 4 cilt, Kasım 2005 ISBN No: 975 – 8875 – 50 – 7
- “A’dan Z’ye Uygulamalı Sözleşme Örnekleri”, 3. Baskı,Bilge Yayınevi, 4521 sayfa, 4 cilt, Mart 2013 ISBN No: 978 – 605 – 4490 – 82 – 0
- “Bilişim Suçları ve Hukuku”, Vedat Kitapçılık, 246 sayfa, Ekim 2006 ISBN No: 975 – 8875 – 71 – X
- “Çin Halk Cumhuriyeti’nin Dünya Ticaret Örgütü’ne Katılım Süreci Kapsamında Çin Malları ve Damping – Haksız Rekabet Düzenlemeleri”, Asansör ve Yürüyen Merdiven Sanayicileri Derneği (AYSAD) Yayını, 250 sayfa, Haziran 2007
- “Türk Asansör Hukuku”, Asansör ve Yürüyen Merdiven Sanayicileri Derneği (AYSAD) Yayını
- “International Electronic Evidence”, Stephen Mason ile birlikte, British Institute of International and Comparative Law Yayını, 2008
- “In Light of Recent Cases and Discussions, Dispute Adjudication Boards in Construction Industry”, Fribourg Üniversitesi Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, 2016
- “Anonim Şirketlerde Genel Kurula Elektronik Ortamda Katılım ve Bu Katılımın Yokluk ve Butlan Açısından Değerlendirilmesi”, Seçkin Yayınevi, İstanbul, 2017


Yekta Özözer
Yekta Özcan Özözer 30 yılı aşkın çalışma hayatı boyunca Finansbank, Citibank, Colgate-Palmolive, Coca-Cola, Çelebi Holding ve Aria/Avea firmalarında çalışmış veya orta, üst düzey yöneticilik yapmıştır. Bir saha yöneticisi ve yenilikçi projelerin içerisinde bir danışman olarak konuşmasında aktaracağı yenilikçilik yaklaşımlarını bizzat uygulama şansını edinmiştir.

2003 yılından bu yana Sürekli Gelişim Danışmanlık ve Eğitim Ltd çatısı altında yurtiçi ve yurtdışında önde gelen birçok firmaya Yenilikçilik (Inovasyon), Yaratıcı Problem Çözme, Değişim Yönetimi, End4.0/Dijital Dönüşüm, Motivasyon, Yöneticilik alanlarında, ISO 150 firmalarının veya yurtdışı firmaların da yer aldığı 28 farklı sektördeki 67 büyük firmaya sürekli yenilikçilik danışmanlığı/eğitim ve proje hizmetleri vermektedir. Aile Dizimi uzmanıdır.

Derece ile girdiği Boğaziçi Üniversitesi Elektrik ve Elektronik Mühendisliği’nden (BSc) 1987 yılında lisans, British Council Bursu ile okuduğu Strathclyde Business School’dan (Glasgow) 1990 yılında Yüksek Lisans (MSc in Finance) derecesini almıştır.

6 Kitabı:
1) Günlük ve iş yaşamında pratik yaratıcı düşünme yöntemleri sunan “Ne Parlak Fikir, Yaratıcı Düşünme Yöntemleri”,
2) Uluslararası tüketici trendlerinden inovasyon fırsatları elde etme yöntemlerini İngilizce anlatan “TrenDNA” (Understanding Populations Better Than the Populations Themselves)
3) Kendimizde veya kurumda değişimin nasıl gerçekleştirebileceğini anlatan “Değişimi Yönetmek ve Liderlik Etmek”
4) İş yaşamına ait mizahi öyküleri ders çıkartarak aktardığı “Kurumsal Yağ Sanatı”
5) Doğanın yenilikçi çözüm yöntemlerinin bize de ışık tutabileceğini gösterdiği, Arif G.Rakıcı ile birlikte yazdığı “Doğada İnovasyon”
6) Pratik pratik yenilikçilik yöntemlerini aktaran “Yaratıcı Düşünmenin 27,5 Yöntemi” (2016 MediaCat Yayınları)
adlı 6 kitabı, Dünya Gazetesi’nde veya İş Dergileri’nde Türkçe, uluslar arası konferanslarda İngilizce yayımlanmış birçok makalesi vardır.

Makale ve videoları için bkz: https://www.linkedin.com/in/yektaozozer/ ve YouTube: Sürekli Gelişim Danışmanlık TV

Etkinlik Progamı